Copywriter Łukasz Kamiennik | Reklama, marketing, copywriting
Sprzedawaj więcej, większej liczbie ludzi i częściej — dzięki współpracy z copywriterem direct response

Sprzedawaj więcej, większej liczbie ludzi i częściej — dzięki współpracy z copywriterem direct response


Copywriter Łukasz Kamiennik
Łukasz Kamiennik, copywriter direct response

Zadaniem copywritera jest sprzedawać — więcej, większej liczbie ludzi i częściej.

Jeśli uważasz podobnie, oto moja oferta.

Gwarantuję, że teksty, które dla Ciebie napiszę, poważnie wpłyną na rozwój Twojego biznesu. Jeśli nie zwiększą sprzedaży lub innej konwersji co najmniej o 10%, moja praca nie będzie Cię kosztować.

To znaczy, że niczym nie ryzykujesz, nic nie możesz stracić. Możesz tylko zyskać. Lepszą sprzedaż, więcej klientów i spokój ducha, że biznes idzie dobrze.

Czy jest jakiś haczyk w tej ofercie? Tylko jeden…

Musisz potrzebować lepszych tekstów. Jeśli uznam, że obecne są dobre i nie mogę ich pobić, powiem to uczciwie.

Ale jeśli jeszcze nie pracowałeś z copywriterem — lub dotychczas żaden się nie sprawdził — to jestem pewien, że mogę pomóc; że razem wzniesiemy Twój biznes na wyżyny sukcesu.

Wobec tego na pewno chciałbyś wiedzieć więcej…

To jest o mnie, ale może
zainteresować Ciebie

Teksty, które piszę dla klientów, mają pobić rekord sprzedaży, a przynajmniej wpłynąć na nią korzystnie i przyczynić się do rozwoju sprzedaży.

Wielki cel, ale potrafię go osiągnąć, ponieważ stosuję zasady skutecznej sprzedaży we wszystkim, co piszę — salesmanship in print.

Jedna z nich jest taka. Dobra sprzedaż zaczyna się od przekonania o świetności produktu. Sprzedawcy sprzedają więcej, jeśli wierzą w to, co sprzedają. Podobnie copywriter. Dlatego reklamuję produkty i usługi, w które wierzę.

Więc gdy zgłosisz się do mnie, muszę najpierw zobaczyć, co sprzedajesz. Potem muszę odpowiedzieć sobie na pytanie: „Czy uważam, że to dobry produkt? Czy poleciłbym go rodzinie i znajomym?”. Jeśli odpowiedź brzmi tak, nad tekstem pracuję z zamiłowaniem — a to przekłada się na konwersję i sprzedaż.

Jeśli wierzysz w to, co sprzedajesz, ale biznes nie idzie, jak byś chciał — to do Twoich tekstów rękę musi przyłożyć copywriter.

Przez siedem lat pracy napisałem kilkadziesiąt ofert sprzedażowych (ang. sales letter), ponad półtora tysiąca krótszych tekstów marketingowych i publicystycznych, a także kilkaset mejli do marketingu mejlowego.

Co mogę dla Ciebie napisać?

E-mail marketing. Od pojedynczych mejli po długie kolejki mejli do autorespondera.

Drukowane listy powitalne. Powinien je mieć każdy, kto coś sprzedaje, i dokładać do przesyłek dla nowych klientów. List powitalny ma dwa zadania. Po pierwsze podziękować klientowi za zakup i utwierdzić go w przekonaniu, że podjął dobrą decyzję. Dzięki temu nawiązuje się żywa więź i spada ryzyko wykorzystania gwarancji zwrotu pieniędzy. Po drugie list taki to znakomite narzędzie do sprzedaży krzyżowej. To znaczy, jeśli masz kilka produktów w ofercie, możesz nawet podwoić sprzedaż poprzez list powitalny, oferując nowemu klientowi produkt uzupełniający lub zupełnie inny, jeśli tylko odpowiada jego potrzebom. Takich listów napisałem już przynajmniej kilkadziesiąt. Testowałem wiele podejść z moimi dotychczasowymi klientami. Tak bogate doświadczenie i wnioski wyciągnięte z testów wykorzystuję w pisaniu listów dla nowych klientów. Gwarantuje to wysoką skuteczność. Twoja inwestycja w zlecenie mi napisania listu powitalnego jest minimalna w porównaniu do zwrotu dzięki lepszej sprzedaży. Niektórym moim klientom inwestycja zwraca się w dwa tygodnie, innym w miesiąc, a jeszcze innym w jeden dzień.

Długie oferty sprzedażowe, ang. sales letters. Jeśli miałbym wskazać najskuteczniejsze narzędzie do rozwoju biznesu przez Internet, byłyby to klasyczne oferty sprzedażowe. Rozpraszają praktycznie każdą wątpliwość odbiorców, przedstawiają wiele korzyści reklamowanego produktu lub usługi, odwołują się do wielu pragnień — a dzięki temu przekonują nawet najbardziej sceptycznych odbiorców. Krótko mówiąc, oferty sprzedażowe to ciężka artyleria sprzedaży. W Polsce nie ma wielu copywriterów, którzy podejmą się napisania takiej oferty. Jeśli chodzi o mnie, to moja specjalność. Na koncie mam już ponad 90 kontroli, czyli tekstów, które pobiły wszelkie inne teksty moich klientów — sprzedają najlepiej ze wszystkich, top of the top.

Inne. Wszelkie inne teksty o charakterze marketingowym i „okołomarketingowym”.

Jeżeli potrzebujesz tego typu tekstów — i dostrzegasz możliwości, jakie daje copywriting — to zapraszam do kontaktu…

Jak możemy zacząć współpracę

Można zadzwonić: 605 638 408.

Albo napisać mejla, wypełniając poniższy formularz.

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Jeszcze nic tu nie ma 🙂